ska besegra dig en gång till

ska man behöva frysa inomhus? sockorna är på, mjuksfilten över mig. nejdå, behöver inte jacka inomhus men det är ruggigt alltså. hatar inte ni när klockan ringer fett tidigt, ska ta första steget ur sängen och man är trött, det är kallt och definitivt när man är trött så man vill bara stänga av världen och somna om? jag typ springer till toan, in i en varm dusch (ett måste) SNABBT på med kläderna tillbaka och kryper ner en stund till under täcket för att få upp värmen igen, dör ju nästan när jag kommer ur en varm dusch. är en riktig frysmänniska vare gäller HÄNDER och FÖTTER, resten kan gå naket!
 
för övrigt är jag rastlös, vill träna!!!! blir lite svårt i -20, går inte på sport längre som ni vet och ingen idé att köpa gymkort när jag ändå snart drar tlll Norge. jag står inte ut att soffan är den enda jag umgås med under dagarna. kan inte ligga här mer nu under dagarna och låta vågen vinna igen?! aldrig någonsin. 5 kg till så har jag vunnit rejält och jag kommer må bättre än någonsin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0