proffset talar

haha, älskar när man hört folk störa sig på andra när dom lägger ut såna typer av bilder, därför bara måste jag med! jag tänker såhär: varför orkar man bry sig? den personen är förmodligen nöjd med sin kropp vilket borde va bra, säger den att den själv är fet säger ju ändå alltid alla "neejda, det är du inte" så låt andra tycka vad dom vill om sig själva? och vad är skillnaden på trosor och bikini? visar ju mindre nu än en sommarbild där hela jag syns med även bikiniöverdel, så ja? :D rätta mig om jag ar fel. sen så är det ju ingen som har sagt att ni andra måste gilla det ni ser och läsa andras bloggar och följa deras instagram, twitter. whatever. det usla valet har ni isf gjort själva.
att jag ens orkade diskutera detta är för att ni som stör er på folk som visar så mycket av sig själva kan ju bara va en aningen avundsjuka på att andra Vågar lägga upp en sån typ av bild Eller så vill ni själv ha den kroppen. nu menar jag inte min utan andras Då jag sett er argumentera och haft starka åsikter om just detta. skrattar nästan åt er ist som har fucking dålig självkänsla! puss och sen ett skott i nacken. bye!
 
eller, vill tillägga också att självförtroendet stärks ju något obeskrivligt om man själv är nöjd med sin kropp, för det är den man klär varje dag, ser i spegeln och det är Du som bor i den, ditt skal som är fylld av känslor och en djup själ
jag tycker inte att jag är tjock, men jag är heller inte helt jäkla obekväm med mig själv för då skulle jag aldrig ha modet att lägga upp dessa bilderna. men dock vill jag gå ner ett par kilo, eller träna till mig en finare och fastare form. DET är skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0