merry christmas and a happy new year

fasen vad jag har varit borta. julen har t.om passerat och jag har inte ens sagt God Jul till er än så får säga nu att jag hoppas ni haft en bra, ist! så får jag önska er Gott Nytt År också, i tid!
ojoj, åt bara julmat en endaste gång i år så är inte riktigt så fet. firade jul hos mamma och Kent i nya huset, mysigt! god mat, fina klappar och en mysig kväll med bonussyter Hannah :)

Juldagen- var chaufför till Branäs. inget jag kommer va igen, haha! trött som jag var fick jag plåga mig och komma hem klockan halv 7 på morgonen efter ett gäng väääldigt fulla snubbar. tokfransar ni är!
 
Mellandagsrea- ja, fick en timmes sömn för skulle upp och shoppa så drog till kD med Emma och puTTeboii.
haha, bakis som Patrik var tvingade jag med honom ända dit, stackarn! vilken plåga jag måste varit den dagen och en sjukt dryg väckarklocka. jaja, köpte inte alls mycket i år på rean, enbart 3 tröjor >< har aldrig gillat vad Karlstad har att erbjuda, Challa är bäst av dom närmsta shoppingställena tycker jag!
 
har ni haft en bra jul eller? vad ska ni göra på nyår?
själv vet jag inte alls än och det är typ bara 2 dagar kvar. har lite panik. men har klent med cash så blir inge längre sträcka härifrån. det lutar mot Branäs eller en hemmakväll med Ellen och Ina, spela Bingolotto, va nykter, äta god mat och bara softa. nyår har ju blivit lite överskattat också. typ fjortisar första fylla. men visst, har bara kunnat komma in på krogen en gång så skulle ju vilja dra ut, men som sagt..får se. har förhoppningsvis några unga år kvar där jag kan ta igen årets nyktra nyårsfirande.
 
 
vi på dopparedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0