me today

godmorgon Sverige! riktigt busväder här i Värmland idag. grå vinter.
haha, ja angående gårdagens inlägg...jag var frisk när jag vaknade idag med, wonderful! ska åka in till Torsby och sola sen, fasiken vad fort det går bort och ändå har jag hållt igång med åtminstone en solning i veckan.
hoppas på sällskap av motsatt kön senare! he-he
 
är dyngförkyld osvosv men jag kommer bege mig mot Branäs imorgon på jobb! känns mer än bra att få slita lite och träffa nytt folk.
nämen ska fixa mig lite nuja, ska kika in hos farbror Salta och kusselinerna en stund. pizzakäk/mys/skratt osv. pappsen och Cicci är redan där. så blir det när jag sover länge och missar skjutsen >< haha, see ya later :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0