ett starkt band är obrytbart

 
har haft många crazy days med dig, speciellt på senare tid! fuck att även jag börjar i arbetslivet snart, drar till Norge sen och lämnar dig och Stööpa här i Torsby ensamma. bubbies. alla i gänget är splittrade och jobbar på olika håll. man ska verkligen ta vara på skoltiden Då man ser alla som gör en glad varje dag! men vi blir också vuxna en dag och dagarna ska fyllas med rutiner.
iaf, du är att en vän du Ellen som jag känt sen jag var 5 år och våra pappor are still friends t.om, som det kan bli :)) och du är en fruktanvärt lyhörd och bra vän, en sån alla borde ha. vågar säga och göra vad som helst inför dig. våran krääjsy humor och spontana påhitt har alltid lyckats sluta positivt. du är bra, bättre, bäst :) puss&kjam♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men see gullig ra, Lollo! bara för att ni fisar jobbar i Norge så kommer jag och hälsar på er! och om du jobbar varannan vecka så blir det ju en jobbvecka och en krääjsyvecka! du är en riktigt supervän och dig har jag alltid kul med bäste frog! och våra äventyr.. haha! de är ju som de är de :'D pyss å kjam! vi syns senna B-)

2012-12-18 @ 14:09:32
Postat av: Anonym

och den anonyma typen som skrev detta ra, det är ju ingen mer än lilla jag(Ellen) höhö

2012-12-18 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0