det krävs 2 för att enas om en enda kär-lek

laJk a DiAmonD kom åter igen när jag låg i solariet. precis varenda gång! tror fan den är en StalkeR.
musiken älskar nog mej mer än tvärtom just nu. när fan ska det komma ut ny bra musik? nää, det som spelades förr i högtalarna var att bättre.
 
ikväll skaja leka med min kära ellenkjellberg tror ja. nej jag vet. tillochmed klockslaget. vi ska busa, snacka jättemycket skit..om Dig, nejsch sånt gör inte vi!!! åsså ska vi förmodligen handla vitlöksbröd på ICA Toria. haha ja tänk, nu fick ni veta det också! som det kan bli.
 
innan jag lägger mej ikväll skaja bestämma mej, tvinga min jäkla analyserande hjärna att glömma det förflutna och gå vidare. ja, jag ger upp. brukar aldrig göra det men nu får ja inte ens en signal tillbaka. att det kan förändras från perfekta förhoppningar till besvikna självklarheter. förra veckan var det perfekta förhoppningar, idag lyder ist situationen " the boTTen is nåDD" ni vet säkert vad jag pratar om. kanske inte. det är ju så komplicerat detdär med kommunikation vet ni väl. nog om det. 
don't look back, you can never look back!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0