där satt den!

som ni vet så var jag på jobbintervju för Norge igen i torsdags, jag gav landet en andrachans och dom gav mig likaså, denna gången ser det ut som intervjun ledde till jobb äntligen så 1:a februari börjar jag på Gardemoen, städa flygplan osv :) sjukt trevliga människor jag fick träffa med samma humor så detta ska bli något positivt att se fram emot! 3 kurser måste göras först också, mycket jag ska hinna med....det kan tyvärr krocka med utlandsresan också så vet inte hur jag ska bära mig åt, har inge avbeställningsskydd heller...men det får ordnas! ÄR SÅHÄÄÄÄR GLAD! att äntligen kunna tjäna sina egna pengar, kunna försörja sig själv och så småningom kunna flytta till eget. jag är för gammal för att bo hemma, eller så är jag bara mogen och känner mig redo för att ta hand om mig själv. i min uppväxt lärde jag mig tidigt allt som behövs kunnas när man flyttar hemifrån. å ser fram emot att inreda en lägenhet just nu :))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0