jobba plugga resa resa plugga jobba?

woop wooop! en endaste arbetsdag kvar, kan inte vara mer än glad. fast! samtidigt ledsen för nu ska lilla jag gå arbetslös tills..ja vem vet? blir söka Norge & kD till veckan typ. livet är på språng nu, jag vet inte vart jag står riktigt, vad jag vill och vad som kommer hända. men jag tänker inte utsätta mig för press bara för att jobba, jag vill ha ett roligt jobb också å det skaja kämpa för! min dröm sen typ 12 år tillbaka har varit att bli en skådespelerska, drömmen finns kvar, nu ska man bara uppfylla den. jag skulle kunna jobba gratis om jag vore an acter för såå mycket älskar jag att spela roller. ni som känner mig vet ju hur hyper jag ofta är, härmar andra, sjunger, dansar, inte blyg, linslus och vågar framför allt bjuda på mig. att jag sket i att gå den linjen i kD, när jag tog mig in och allt ångrar jag som fan för vaFAN ska jag göra nu? stå i en affär? nej. åter nej.
tankarna leder till att jag ska studera? observera!! LOUISE OLSSON STUDERA? aH, musikallinjen...för jag vill förverkliga en av mina tusen drömmar. inget är omöjligt bara viljan finns där. men att studera den linjen kommer locka mig mer eftersom man mest pluggar till den inriktningen, inge mer matte och skit vilket är perfekt. men först vill jag verkligen ta en funderare, sen jobba ihop lite cash och resa, sen söker jag linje osv. aH, ni fattar säkert.

imorgon reser jag till Karlstad på kvällen för att träffa en nära&kär vän. min bästa faktiskt. kommer bli jobbigt men fruktansvärt underbart. vad vi har att prata om nu kan leda till både glädjetårar och motsatsen, men det är det värt.
 
hoppas ni har ett bra sommarlov och en bra semester även om Sverige inte bjuder på alltför mycket solsken! kjaam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0