höst nu eller? snart födelsedagsdags

cirka 3 veckor tills jag blir nitton. känns...som en meningslös ålder. men inget hindrar mej från en fet fEEst för det!
 
 
som ni vet och förmodligen har förstått så tänker jag mycket, eller funderar ofta. jag kan liksom inte släppa något jag hört, sett eller varit med om. jag måste typ analysera saker. ofta handlar det om att jag inte kan släppa det förflutna, ja inom allmänna grejer liksom. jag vill bara stoppa tiden så jag hänger med i svängarna. det går för fort nu så jag hinner glömma.
det jag ville komma fram till att idag är det en sån dag när tankarna flödar. sjukt jobbigt! suger ens energi och har svårt att gå vidare.
 
 
aa å regnet öser ner därför kommer jag paxa tv:n hädanefter! dock visas aldrig något bra.
har någon nåra bra låtar att dela med sig av? jag har lyssnat sönder musikvärlden och hittar inget mer så vore awsome.
 
vill tacka för statistiken som ni läsare gett mig dom senaste veckorna. fortsätt så! läs mer, jag bjuder på mer av min konstiga värld :)
 
peace out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Följer dig via bloglovin ja :)

Svar: jahaa, men va bra då! :) fortsätt så :D
LwowW

2012-08-23 @ 22:18:46
URL: http://johannaaolsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0