vad är din/eran energikälla?

jag tycker det är lite komiskt alltså, men oförståeligt ibland hur folk kan veta så himla mycket mer om andras liv än deras eget, eller sån superkoll på vad den gör, vart den är, vad den har sagt men ändå umgås dom ej? inte vänner på fb vilket jag anser att mycket skiT-information kan tas från? utan bara, stalkerS...typ? ofattbart och sjukt kul. såna personer lär ha dåligt att göra, sämst liv och sjukt avundsjuk på andra. hihi, har fått höra massa tråkigt(kul) om mig som jag knappt tar åt mig av. jag skrattar bara och blir så jädrans glad ska ni veta mina damer och herrar hur mycket energi ni kan lägga ner på mig, via eran käft dessutom. tack som fan, tack alltså! men kan dock meddela att jag inte kan spendera lika mycket tid för er, sorry men...jag har mitt liv att sköta först.

en sak: umgås med vem ni vill, när ni vill. finns ingen lag på vilka man får umgås med och inte. har 2 eller flera personer fattat tycke för varandra som vänskap kan inte bryta det bandet om bådas viljor är nog starka. annars är det ingen äkta vän.

detta kommer ärliga jag sova skönt på inatt! :D
 
 jag och lillan. go satan! en varelse jag alltid vill ha bredvid kudden min. gositosi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0