du hade fallskärm, å hamnade i klistret.

sitter vid köksbordet och lyssnar på favoritmusik. svettas lite i hoodtröjan för lampan precis ovanför huvudet värmer starkt. jag tänker, och tänker. sjunger lite, å tänker igen.
 
den senaste månaden har mitt humör varit sådär. har blivit besviken och sen har något positivt hänt åsså hare gått upp och ner så. men funderar på vad kärlek egentligen är. när man är under typ, 25..måste det bara vara en lek? för att skaffa erfarenhet, känns som livet redan är skrivet hur det ska se ut. för fan vad alla har samma kärleksproblem som är ungdom. sker väl även i äldre förhållande men där är det mer "onödigt" att göra slut, kan va för barnens skull eller bara för att...tiden och vad dom byggt upp tillsammans. men förstår inte hur så många kan ha samma problem och procenten av antalet som har det minskar aldrig utan ökar. otrohtet ligger ju högt uppe. ingen individ i hela världen kan besvara varför det är tillåtet och ändå är det inte en lag? fylla och dåligt relationship är så usel anledning. för då kommer frågan varför gjorde inte Du slut innan? när man är full vet man mycket väl vem man har intima saker med, och måste ju kännas direkt att det inte är ens partner. det är sjukt. man måste va drogad totalt om man ska ha tappat förståndet. är inte ens värt att diskutera, eller så äre det. som fan! människor är ingen leksak, det är en levande varelse med känslor. det kan räcka med en besvikelse så har det förstört en individ. det är olika. jag har aldrig haft en kille som är otrogen vad jag själv vet om så vill inte ens veta känslan och upplevelsen när någon är det men jag vet så mycket som att det är oacceptabelt och jag kan gääärna medlida med er som offer. vore jag offret, skulle jag aldrig någonsin ge min partner en till chans, det står skrivet långt borta. den personen har redan Då visat vad den går för och hur mycket man betyder. den äger fan inte ens en hjärna. att jag skriver detta är för att jag är trött på allas kärleksproblem, även mina. det var en som sa till mig idag att kärleken är en bov, du har så rätt graBBen. kärleken är det bästa och värsta. men alla är värd tillit! det jag ville komma fram till. kärlek innebär inte bara intima stunder utan även tillit, förfrågan om saker, uppskattning, lojalitet, respekt osv.
efter denna 'leken' kär-leken vet man nog vem man är anpassad för att leva tillsammans med och lärt sig mer om sig själv. att skapa något positivt med någon man tycker om kan ju inte vara mer än en underbar känsla. låt den få uppstå. kram på er alla sköna läsareeee
 
 
är glad att jag hade en pålitlig pojkvän, det betydde mycket i min kärlek. nu är du min bästavän pojk-vän istället. mer än så kan jag inte begära. men är mer än glad att det tog slut av andra anledningar än otrohet osv.
 
kram pårej busilusi :D
 
 
          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0