arbetslös, ingen cashflow

jaha, snart andra veckan som arbetslös. känns ju sisådär. skönt med sovmorgon men har ingen cashflow längre. åter igen ska man behöva lägga alla pengar man tjänat på sommaren till bilen. det är inte bara ett fel på den heller så ska bli jävligt kul när räkningen kommer. 
har spenderat min ledighet till Paradise Hotel Danmark, sett färdigt alla 52 avsnitt nu så tänkte fortsätta där jag slutade, å kolla på den norska istället. är en lite periodare, utan alkohol. har mina egna standard-grejjer. blir beronde av olika saker olika perioder. ett tag ( i 7an) då var det 4st x-ray och 3 euroshopper-chokladkaker som gällde varje lunch. 9an- 2 liters glassbunkar typ varje dag,
sen har det varit kinapuffar, morötter&dipp, vaniljvisp med oboypulver i, pringles, molusker under hela skoltiden, chokladrulle, munkar, kladdkaka. aa det har varit mycket om det goda i min livstid. just nu är det inget av detta jag måste ha jämt. men hellre något gott att dricka än att äta. oja! 
 
måste erkänna att jag äter betydligt mindre onyttigt nu för tiden, vågen är mitt vittne. å motionerar väl mer också.
det sitter ju i psyket. hoppas det håller i sig! gillar LCHF-dieten/metoden. fuck vad den funkar på mig!
min mage känns som en ballong direkt jag äter kolhydrater och socker. håller inte på med LCHF just nu men skulle vilja. 
 
 
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0