jag går i sommarskor på vintern.

jag minns inte ens vad jag berättade de senaste gångerna för sjukt längesen jag bloggade, som det nu kallas. men min praktik går jättebra iaf, trevliga kollegor och det flyter på som jag vill ha det :)
men eftersom det är så mycket omkring mig nu (som vanligt) så har jag varit "sjukskriven" därifrån ett tag men ska börja klättra på ny trappa efter påsklovet och köra hårt till studenten, 7 arbetsveckor kvar!!!!!


våren är här iaf och snart kommer den 'efterlängtade' sommaren, den svenska regniga sommaren. brukar va ca 3 dagar på hela året det är extrema utomlandsvärme. det borde vara vår året runt ist! regnar nästan aldrig men dock kallt på kvällarna ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0