she doesn't mind

vilken grå dag det har varit idag. huvudvärk. uttråkad. bilen har blivit lortig. hjärtat blöder. tandläkaren imorrn.
vill utomlands. vill ta studenten NU. vill ha jobb, ny hårfärg, längre hår, massa kläder, new body(gratis dock) en bmw/audi, pengarpengarpengar i stora lass så slipper man önska sig något hela jävla tiden. varför kan inte dom stenrika dela med sig någon gång ist för att sitta där å vara snåla medans andra ber om att få en liten grej? hatar världen. haha, jag känner mej ärligt som 14 år igen. igen?! eller...hur gammal är jag egentligen då? w00t, snart 19. ca ETT år kvar tills jag blir nya stamkunden på bolaget och Nej jag tänker inte köpa ut åt er skitungar som har noll koll på alkoholsinnet. ni ser ju var det står i tidningarna, inte ens männen runt 30 har lärt sig än ;)


tsss, hejhej på er världen!

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

super fin blogg!

2012-05-14 @ 21:04:39
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0