påsken är väl över?

har något att berätta och det började med att jag förut åkte ner till Larose å köpte läppstift osvosv å sen tänkte jag att jag lägger väl varvet i Ria och Kilåsen också som vanligt, på hemvägen och där fick jag se någon som uppstått från de döda, tror jag. det har ju nyss varit påsk så det kunde ju ha varit Jesus men det var ett monster, en blandning av en alkolist, michael jackson(fast tjej/kvinna/dam), gick inte ens att se ålder...och den BLICKEN hon gav mig, oförglömlig...och dum som jag är åker jag runt flera varv, ställer mig stilla och tittar, vafan..det var ju nästan intressant om michael blev begravd i USA och vaknar upp i Torsby? och 'hon' bad typ till gud, gick med en rullator och pekade på munnen som om hon hade ont eller var hungrig. hon närmade sig min bil och jag låste dörrarna, jag dog av den blicken men kunde knappt hålla mig för garv samtidigt som rädslan satt i halsgropen. bara väntade på att i samma ögonblick skulle hon döda mig med den blicken. jag stirrade bara rakt fram och tänkte inte ens tanken att bryta min egen blick för att kolla på henne, hon måste ha varit ute flera år, helt förstörd var hon. elakt att kalla henne monster, men det var mest likt ett, ett lik som återfötts.
tur att Emma var med mig iaf, annars hade jag varit död redan nu..
dödsorsak: vettskrämd!


jag kommer inte kunna somna inatt!!!
men i morgon kommer Daniel äääntligen :)))♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jävlar vad rädda jag blev,Jag kommer inte kunna sova i natt...du vet jag fick en sån där jävla känsla !!



USCH!!!

2012-04-11 @ 21:49:33
Postat av: Emma

jaaa usch!

Jag kommer inte kunna sova!!!



det ska väl vara förbjudet att vara så läskigt!

Jag kunde på något anfall kanske och svimmat!



USCH!!

2012-04-11 @ 21:53:36
Postat av: Johanna

Haha, den tanten brukar gå i ria.. möter henne på samma jävla ställe, och hon ser lika läskig ut varje gång. Hon brukar alltid hälsa också. :)

2012-04-11 @ 23:50:01
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: c

haha henne har jag också mött!

2012-04-13 @ 05:11:59
URL: http://iconnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0