man skulle väl kunna kalla det min största första kärlek

Helt otroligt att ja har fått en sån underbar pöjk! du finns tamejbaska alltid där för mej och vill mitt bästa jämt. du har hjälpt mej så himla mycket genom svåra tider just nu.
kan inte sluta tänka på att jag fick den kiLLen ja tittade på redan sen första dagen han började Stjerneskolan, i smyg..och hade inte funderingar alls på att ta kontakt med dig Daniel FÖR man var ju skeptisk till hockeykillar..iaf ja. å vi tjejer vet ju hur dom kan va, men du är inte som dom..inte alls! ja tror alla har en mjuk sida egentligen, bara att du visar den oftare än andra. trivs så himla bra med dej, varenda gång. i morgon kommer du och då har ja varit ifrån dig en vecka vilket har varit lite sådär jobbigt för vi har umgåtts mycket på senaste tiden. men attans vaja har saknat dig dessa dagarna du varit i Arvika-town så ska bli oerhört gött att se dig graBBen. ska pussa dej till döden, nästan. nämen glöm inte att du betyder allt för mig och då menar ja allt! tycker om dig sååå å de vet du :)))



hahah å kan väl säga tack till Julia som skapade den första glöden mellan oss ;)
om de inte vore för dej hade ja än idag bara spanat in Daniel, i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0