skit man skiter i

Filipstad ikv? är möjligt. har städat mitt rum perfekt idag, behövligt! nu- pizza.göra-sig-i-ordning.ringa homies. fundera vad vi ska göra utav kvällen. det märks! jag saknar konstigt nog körskolan, men det är nära körkortet nu. jättenäääära :) och 5 dagar återstår...till-ni-vet-vad. min 18årsdag!!!!!

ha-ha, ja jag har ännu en gång vunnit över dig bruden. var det en tävling ens? do not care. men om vi ska se det som det så vann jag. något jag sagt hela tiden och nu fick jag det bevisat, kändes skönt att det fick svida i ditt hjärta lida, kanske t.om fic det att blöda. ser det ut som jag bryr mig? ja, men inte positivt. elak jag är. men ibland skiter jag i"jag behandlar folk så som jag själv vill bli behandlad" och kör på " jag behandlar andra som dom behandlar mig" funkar båda 2.



ju mer 'DU spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma. aIaI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0