in short version

29/8-8/9-Intensivkurs i Sunne vilket var ett par jäävligt bra veckor, good people.♥
8/9- MIN ARTONSÅRDAG..skrev även teori för körkort då som jag kuggade på, fick 47 och man ska ha 52. så det var inte min bästa födelsedag precis.
9/9-Martensfredan, körde upp då och den klarade jag på första (Y)
13/9-hade tur och fick en ny tid i Karlstad för teoriprov försök 2, jag klarade det! men det var på hårstrået, fick 52...puh. så den dagen bestod ju inte av annat än glädjetårar, jag är så jäkla fri nu. kan åka till helvetet när jag vill. men det är dyrt att va bilägare och betala så den går också. bränsle bränsle...

tänkte gå till arbetsförmedlingen och söka jobb snart...skulle inte sitta fel med ett helgjobb, bara så man får lite plus i kanten. det är hårt att leva gött när man är ung och studerar!

så den martensfredagen som var i år var jag lycklig på eftersom jag klarade uppkörningen så det firade vi ju med alkohol på faktoriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0