det är dags att börja tänka om

vill inte tänka på hur mycket jag har att göra inom skolarbete. har 4 ämnen att ta igen sen ifjol och nu ligger jag efter i 2 ämnen i år redan. skrev lite på religionhemtentan förut, men IQn räckte inte till. Judendomen är väl inget jag är så sjukt insatt i och boken beskriver dåligt. Svenskan, aaru StickanboII...vart får du alla uppgifter ifrån? texten vi fick senast om 'pauser i livet'...ungerfär en av alla texter som flödat som var intressant och som t.om en halva av min hjärna förstod. skulle behöva en käftsmäll, minst...för att komma igång. jag vet inte ens vad jag spenderar min tid på? biltvätt men haha TJA det tar ju inte hela dagera. och datorn har jag verkligen inte ägnat mycket tid åt senaste veckan. jag hinner helt enkelt inte med att leva. och förresten, en viktig information: jag lider extrem träningsvärk i rygg och rumpa just nu. ni skulle absolut inte vilja sitta i min sitts.

fan, Jersery Shore...har missat alla avsnitten av säsong 4. hur kan jag diSSa mitt fina gäng? >< skärpning på det med. neeeed to watch it nooow, BYEBYE /LwowW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0