clean som läkarsprit vare en kiLLe med glaJJer som sa

aH, träningsvärk i röven ja, sa jag. och det har jag ont av att jag suttit som kontrollant på orientering med Stöpa mitt ute i skogen idag, på en sten dessutom...sen halv 9 i morse tills 2! inte så jäkla rockigt och ni borde lida med oss! pannan är extremt ful nu, knottbett precis över hela hårfästet..jag frös hela förmiddan och magen kurrade som om jag vore en hungrig varg. men nu är även detta gjort och skolåret fortsätter i sin vanliga ordning i möra. min bil blev tvättad idag både ut och invändigt (som alltid). hade väntat på denna soliga dag, det har bara varit regnregnregn i flera dagar å den var så lortig. har åkt många mil sen körkortet hamnade i plånkan. tvättade den 3 ggr förra veckan och redan lortig(Y)  men nu- cleanclean. brabra och nu är jag nöjd för idag.


mmmmh hejpåreejh


jack sparrow/crybaby/johnny depp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0