åååwh maajj gaaad

Provade för första gången på att va chaufför en hel kväll igår, eller en natt. kom hem halv 8 i morse, vaknade nyss. är egentligen inte många timmar ändå, typ 8 men det låter mer tack vare att klockan slagit 4 på eftermiddan. Blev inge Malung utan hemma i Torsby ist, 2 ggr till Östmark & 2 till Fensbol på det klockan 6 på möran var rätt så gött mina vänner! :) aJJa, men kvällen var helt okej bortsett från min färjävliga förkylning, oslagbar säger jag. använt allt inom snorpapper på Torias sortiment tror jag, köpt slut på allt. neRRå, hjärnan funderar på om LwowW borde stanna hemma imorrn och försöka hamna på rätt spår igen eller tvinga sig till skolan med över 38 i feber. iofs, det är kortdag i morrn men man blir aldrig frisk om man inte vilar riktigt, har träningsmatch mot det roligaste laget på tisdag så vill helt inte behöva banGa från den ><


vafan troru jag tittar ner på? DIG såklart. står där stolt med min makt
och Johnny Depp på min sida när jag fick ner dig på golvet där du hör hemma.
eller, kanske inte på ett golv utan på låg nivå. står man inte för sina handlingar
så kommer LwowW med sina skillz. take/care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0