nobody on the road, nobody on the beach

Sitter här hemkommen från Aspen. spenderade min kväll med Kjellen, Lövet&Hölje. känner en stark doft av brun-utan-sol just nu. här kör jag lager på lager. fejk som man är. men tänker diSSa lösögonfransar&lösnaglar i morrn iaf. efter sist jag hade lösnaglar vilket var i februari så tog det mig mer än ett halvår innan mina egna naglar läkte igen så näääh, inget för mig. aha, jag ska tydligen ha kjol på mig under dr-rocken? kjol+LwowW? intressant kväll
upp tidigt i morgon och fixa och dola. får låna morsans lägenhet för några timmar med mina brudar innan utgång.
haha ska bli roligt att se hur det blir med allsången och min erfarenhet av gitarrspelande efter lite alkoholpåverkad hjärna och nervsystem. vi tänkte ju ta egna initiativ och köra lite allsång DÅva, inte bara denna partymusiken som ska maxa i högtalarna. har hela kvällen&naTTen lång på oss.  detta går nog vägen....:) 

 


kvällens hiSSa är ju mina ikEatofflor såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0