tog förtidspension nu.

...skulle vilja iaf. men skönt med "en-ledig-dag" i morgon, typ. ogillar inte inställda lektioner och hemmauppgifter ist för specialidrott.
mensvärken värker på. ni killar skulle bara veta vilken pain man ha och hur jävla förbannat illa man kan må. ni har det bra ni!
Sak Noel på fredag? Faktoriet på lördag? ojojoj, plånkan brinner snart. luspank känns förjäkligt. man skulle ha ett helgjobb när man är student...det går bokstavligt talat inte att klara sig en hel månad annars. fuck studiebidraget så förargligt lågt det är.
hälsade på morsan en stund förut, fick sig en liten läxa på gitarren av mig ;> he-he.  jag vill kunna skriva låtar. bra låtar. jag Kanske kan, men får inte till musiken därtill. men jag ska. nån gång


kollade på alla The City weekend break yesterday, blev mer sugen på USA, mer sugen på modebranschen alltså kläder/smink, blev mer sugen på att lägga ner på att-tänka-på-vad-jag-äter osv när man såg Whitney och Olivia, fan vilka gorgeous brudar!
skulle fan kunna göra nästan vad som helst bara jag får komma till USA, flytta dit, se det mesta. pengar krävs, pengar..men är man bilägare till en fucked up-bil så har man inga pengar kvar i slutändan av månaden. näej, jag måste skärpa till mig och göra det jag fan drömt om sen jag liten var. hejdååå, ska gå och banka mej i skallen lite ;ppPpppP



Kommentarer
Postat av: Ronja :)

svar: aaw tack kusselinen :]

2011-10-25 @ 07:18:05
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0