mer än vad jag hinner tänka

herregud hjälp mig! vad ens gör jag? ströga erE nu mera som gäller, guess you know why.
är besviken på min svenskalärare....som jag lagt ner mig detta år. ack vad hård han är inom sitt ämne! har lovat mina vänninor att jag skulle slänga in ett inlägg, har dock inte tid(som vanligt) för just idag, nu..äre för tidigt födelsedagsfirade för Malva här hemma så måste egentligen käka mat/tårta aaH ni vet sånt. innebandyträning står på schemat om typ 2 timmar. svett. i söndags vare 1 månad sen min förkylning slog ut, still sick. måste-ha-halsfluss. gör jäkligt ont ska jag bannemej lova er, svällda mandlar som fardins balls tYYp.

have to go. eh-he byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0