don't look back, you can never look back

älskar att sitta instängd på mitt rum i min egen värld, mössan och tofflorna på, pucko i drickbart format,  låta högtalarna maxa. skriva på datorn sånt som inte ni får läsa, redigera bilder, fixa nya idéer och bara...tänka en stund.
http://www.youtube.com/watch?v=rrcFTEKDU8c-den låten har gått på repeat aH jag vet inte hur länge nu. det är Olle Hedberg-Boys Of Summer, kunde tyvärr inte länka från Spotify eftersom den icke är tillgänglig där. akustisk musik gör en lugn, man kan slappna av och verkligen förstå vad man tänker. man behöver lugna stunder ibland. men är det så för er med att ena dagen vill ni höra på hård musik, andra dagen soft, nästa dag partymusik osv?...alltså beror det antagligen på vilket humör man är på(logiskt) och nu är jag verkligen på 'vill-ha-akustisk-musik. humör' lugn och deppmusik. men sån musik har ju iaf budskap vilket gör dom bättre.
att ha en guy hemma i soffan som spelar sån soft musik till en varje kväll vore guld värt. fett sött! nääh, måste skaffa mej en booII eller nö nu. eller..nej. problem. fast dom kan faktiskt va bra ibland också, dom är inte bara problem. att jag finner en kille, den dagen kommer den med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0