detta fält måste fyllas i

          
blabla, ja okej förlåt. jag hade en dålig dag idag. men som sagt, ni vet att det är mycket nu och hjärnan är utmattad efter all information man får varje vecka angående skolan och allt. hmmrf!

KLIPPA MIG står överst på schemat nu. fett längesen...och ännu längre sen jag klippte mig hos en frisör. 2,5 år sen exakt denna månad :) och har ännu inte tanken på att gå till en frisör, så länge det duger när >man-gör-det-själv <

ett Eva&Adam avsnitt med Pucko på det tänker jag köra på precis nu. magen är mätt också. erU?
fan vad jag älskar "Detsamma" låten än med Thomas Stenström. nostalgisk låt! fett bra text. fett bra musik. fett bra låt. kan känna din hand mot min kind när jag hör den. he-h-e--h-eeeeehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0