ännu ett år passerat

igår var det 2 hela år sen du lämnade oss Tobbe. du är den finaste Ängeln och den stjärnan som lyser skarpast på kvällshimlen. jag tänker på dig varje dag och önskar du existerade här nere hos oss på jorden. hoppas du har det bra där du är nu och att du mår bättre än vad du förmodligen gjorde här för jag vill dig allt vÄl bara. vi kommer ses igen, det vet jag! den dagen är den jag längtar efter mest av alla i hela mitt liv, ser verkligen fram emot den. har drömt om dig så många gånger så du anar inte, att du bara skämtade och hade gömt dig, så jag fick se dig igen, du hade din favorit svart/gula Volcomhuvtröja på dig. önskar drömmar kunde bli sanna. men som sagt, nån gång kommer vi ses igen, i en ljus framtid. tiden får gärna gå fort om den vill nu för jag vill inget annat än att träffa dig igen :( bästa personen som fanns. du finns än, din själ är här och jag känner dig ibland men du finns i himlen.

jag älskar dig♥

             
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0