ajaj saja

på söndag har jag haft halsont i 6 veckor. fett intressant faktiskt eftersom något verkligen inte står rätt till. tog halsprov igår vilket konstigt nog inte visade några bakterier så doktorn kunde tyvärr inte ge mig pencelin. får helt enkelt stå ut med en svälld, röd hals tills kroppen själv gör sig av med skiten. har ont som satan nu, har överansträngt mina stämmband idag i skolan genom tjat och aggressivitet.
hade nyss deeptalk med min Cicci, kändes fett skönt och värt att ha! och för er som inte vet vem det är så äre min "låtsasmorsa". underbar

är så himla trött i rösten nu så borde vila, så jag har någon kvar till studenfesten tomorrow, om jag ens ska dit? känner mig inte nöjd över min "utklädnad" osv...men det ordnar sig nog. börja öla i tid skaja, ja :) tar mig nog en kall ikväll med, ledig varje fredag som man är så varför inte en torsdag som denna?

blir chillin' med görlpowär änd sömethinG ikväll dårååå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0