one step closer

tror ni jag gjorde Svenskan idag eller? haha knappast. får ta hela resursveckan på mej nästa vecka att ta igen gammalt som ligger på hyllan. jag borde städa mitt rum som det ser ut i nuläget, det är katastrof. som om 3:dje världskriget hade startat, som om en hel armé hade besökt min lya. satte nyss mjölken i fel strupe också och fixade även så de kom ut ur näsan, med andra ord höll jag på å dränka mej i mjölkglaset. sluta spela pajas farsan när man äter. eller dricker?

7 månader kvar tills jag är friiii om gör vad jag vill, det är då jag ska välja. eller inte välja alls. kanske bara ta det lugnt, känna mej fram vad jag vill göra i mitt liv. men vi har iaf provat på mössor i tid!


så fick typ heta Sofia idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0