rubrik

har sovit ut dom 48 snaste timmarna. i morrn börjar verkligheten igen. känner inte för att starta med specialidrott direkt på morgonen men...enligt schemat är det ett måste. ni anar inte hur skönt det var att få bort hårutväxten idag.
mmmH, är lite smått irriterad nu på en kiLLe. who doesn't matter. men iaf, tar snart inte mer skit. jag klarar mig faktiskt skitbra utan sånt. jag ödslar som sagt bara tid på sånt jag vet är värt det i slutändan, men på denna fråga lutar det åt båda hållen. jobbigt läge. tusen frågor men inga svar på hjärnkontoret idag. blodet flödar inombords och jag skulle kunna be för att du skulle lägga armen runt mig och säga att jag är din som du här en dag gjorde. jag känner ju fjärilar i magen. av dig fick jag höra samma sak. tänker ändå lägga mej i sängen med ryggen vänd åt dig, även om vi inte just idag delar säng, men din plats har alltid varit längst in så ibland känns det som du existerar även om det bara är luft vid tillfället.


avslutar kort med godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0