morr grr blääää

samtalet som jag skrev om i förrgår. Gick perfekt, så som jag ville. allt ordnade sig. Men det värsta var att samma sak hände dagen efter, så jag ringde samma samtal, till samma person angående samma sak och det ordnade sig ännu en gång. Det är SAMMA dynga idag? typ tredje gången gillt på att krossa mig totalt eller? aa jag vet inte. känner bara /careface snart. jag ödslar inte tid på sånt jag inte vet att det var det värt eller att det kommer hjälpa mig. men i nuläget känner jag både och/-vet-inte-vad-jag-ska-göra/ja eller nej?/ borde jag?

min dag har bestått av mensvärk, väntan väntan och väntan. Det sägs ju att "Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge" men då undrar jag, vart går gränsen? för nu har jag väntat. äh, jag är nog bara desperat, besatt eller nåt i den stilen. beger mej i soffläge och tröstar mej med kinapuffar ist.


oj, fick till några stora bokstäver efter punkt idag. blev nästan osäker själv om det var jag som nyss skrev detta viktiga inlägg?
godnatt och puss på nosen!


det är i detta läge kiLLarna vill ha oss i 24/7. schySSt lixom. man skulle ju bli mätt bara man Såg mat dag ut&in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0