krossa alla fönster

trodde jag skulle sova skönt inatt i nybäddad säng som ni vet. men låg bara och vred mig. runt, upp&ner. hade hemska tankar igår kväll och i morse låg jag och filosoferade. just nu ser inte livet just nu ser inte min framtid eller livet i nuläge så ljust ut. beror inte på hösten heller. det är bara så. som det är nu.

är jobbigt att min bästavän....i motsatt kön, inte pratar med mig längre utan anledningar dessutom och inga svar på frågorna man ställer får man heller. du bara drog, sa inge mer och lämnade mig. jag vet att killar ofta har svårt att prata för sig och hatar att argumentera, hamna i konflikter. men vi hade inte hamnat i en konflikt, vi argumenterade inte heller. vi sov. det svider när saker sker utan förståelse och när man inte får veta vart problemet ligger i själva fallet. men så länge jag vet att jag inte gjort eller sagt något olämpligt så kan jag ha gott samvete och det är jag som "blivit lämnad" och inte får veta varför och jag har ju försökt, då är det ju upp till dig hur löjlig du ska vara och inte berätta. då tar jag det som att jag inte gjort något större fel.
but you are still my friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0