ha-ha-ha

har ni någon gång vaknat av att ni skrattat eller gråtit i sömnen? aH, inatt var en sån natt då jag vaknade av att jag flinade som övergick till skrattanfall. man känner nästan en pinsamhet när man vaknar. för man vaknar ju inte direkt man skrattar utan man hör det lååångt bort, typ som när någon ropar på en när man sover, då vaknar man ju inte direkt utan det tar sin tid om man är i djupsömn som jag då var...så det blev liksom *fniss*..theh...TheHhe..hAHhhA..HA-HA..HA-HA HAHAHAHA...och DÄR vaknade jag upp ur drömmen. vad jag kunde ha drömt får jag aldrig svar på? men måste erkänna att jag drömt sjukt konstiga drömmar senaste månaderna, har såna perioder ibland. kanske beror på hur jag mår för tillfället eller om jag i behov av något eller få en bekraftelse. vem vet. och jag minns ju oftast vad jag drömmer nu också, bara första timmen jag vaknar sen blir dom bortglömda och följer med vinden. ah, tecken på inte-sova-hårt. nog om sömn!

redovisning i Svenska B i morrn, hålla ett tal på minst 5 min. inte nervös. inte för själva stå-vid-whiteboarden utan VAD jag framför. men, wish me luck! 


ljusbrun. hjälp mej tillbax till den ljusare världeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0