första advent

igår var det första adent, tiden bara drar iväg tycker jag och snart är det äntligen årets höjdpunkt, julen! så himla mysig. stämningen, klapparna, granen, musiken, maten, familjen är samlad. bästa tiden :) har städat rummet mitt perfekt idag och ställt julstjärnan i fönstret på sin plats! bilen är tvättad ut och invändigt, såg förjävlig ut för duktig som jag var så satte jag mej fast i gegga i lördags så det hängde grästovar och gegga precis ÖVERALLT. ojojoj, är inte färdig invändigt än heller så jag har något att göra i morgon. skönt med ordning å reda :)
2 lediga dagar mån&tis denna vecka var något min kropp behövde efter förra veckans lite sömn. gick upp tidigt alla dagar, det är bara tider att passa jämt. man hinner knappt med att leva. öppet hus i skolan är över för i år och för alla mina år...det börjar närma sig sitt slut nu :D studentmössan är betald och färdig idag!


ska snosa ner mej nu och sova uuut i morgon! 
saknar en prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0