mycket nu

                            
                           

idag skaja åka upp till Stöllet och träffa dessa kusinerna, far deras fyller år så ska gratta honom, Grattis Duttu (:
systeryster Min kommer upp till ragerTorsby snart också och sover över. imorrn blir det eventuellt en heldag med henne! och onsdag kD med b-rudarna :)

just nu sitter jag och lyssnar på musik dreetahögt måste jag tillägga också, öronen lider nog. men när man lyssnar på musik skare va högt. aH, och mamma har flyttat ut från Alstigen nu (saknar det stället redan!) så har flyttat alla mina saker jag hade hos henne till pappsen, så har allt här nu (: är jättenöjd med möbleringen och allt blablabla....
seg dator har jag också men får bita ihop!

Jessie J, B.o.B-Price Tag♥
Flo Rida-5,4,3,2,1♥
Never Shout Never-Piggy Bank♥
Never Shout Never-Harmony♥
4 godingar!

Kommentarer
Postat av: Ronja

gud så söta dom är! :) puss!

2011-05-23 @ 15:45:59
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0