nuläget

            
            

ursäkta att jag ser så trött ut men såhär ser det ut jämt nu. tejplagren på näsan ska bort nästa onsdag, även på örat. har tagit en bit från ena örat och fyllt näsan med så den ska bli mera spetsig. mitt ärr på höften som jag fått sen en operation tidigare tillbaka skärde dom ut och fyllde överläppen med. så ska ta bort stygnen på höften med nästa vecka! det är svällt osv än men kommer lugna ner sig inom kort. när stygnen och tejpen är borta kommer läkandet gå fortare :) än så länge så är jag bara nöjd med läppen och vill typ inte att svullnaden ska gå ner mer, för vill ha denna storleken (nästan!) men näsans storlek får gärna minska.
känner mig invalid typ med alla ställen jag har stygn och tejp över nu. örat,höften,näsan och läppen.
 nejdå, men ska man va fin så får man lida pin! är det inte så man säger?

Lövet var nyss och hälsade på mig, hade a lot att snacka om. får se vad kvällen bjuder på. men hoppas mest på att mina underbara vänner vill tillbringa den med mig framför tvn med något gott att äta och dricka :)
pyss

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad har hänt? :o Ps...din blogg är as bra//Kram

2011-05-22 @ 14:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0