pusta ut Louice

var dryga 5 timmar idag. åkte först tåg till kD sen Jumbolans därifrån till Uppsala. dagen har varit lååång och full av väntan bara. fått förjävlig mat till lunch. Middagen var bättre! var inte nervös alls men nu är jag det efter samtalet med min kirurg. Jag kommer vara mer svälld efteråt än förväntat vilket skrämmer mig sååå. fyy va länge jag kommer få sitta hemma och läka, men det är det värt i slutändan kan jag lova! jag hoppas allt går bra iaf. får inte äta nånting efter 12 i natt så kommer va döhungrig, ska opereras ca:13:00 tomorrow. ooouuh, vill intee ta sprutor heller :( har en sån fruktansvärd fobi.
menmen, livet är ibland hårt och man måste får känna på värre smällar.
saknar mina homies där hemma i förorten. Torsby i hjärtat ibland iaf.. ♥

förresten, ännu en gång som mitt namn har stavats med C, var nästan finare så tanken slog mig att ändra. men vad tycker ni?

Louise eller Louice?
 
måste gå och titta mej i spegeln en sista gång, nästa gång jag tittar är jag snäppet snyggare.
PEACE


ett av mina absoluta favoritband, Chemical Vocation.
inom den genren iaf!

Kommentarer
Postat av: idis

byt int :D

2011-05-17 @ 09:48:50
URL: http://idaessk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0