LwowW is a stalker

kärleken kan svida rejält faktiskt! de har vi nog alla känt av nån gång och det är inte det minsta glädjande. igår kväll var jag en stalker heheheh :ppPpP men blev depp av det tillslut, har varit depp hela dagen p.g.a en stoor fråga. sov läänge, när jag vaknade låg jag fortfarande vaken och lyssnade på musik som vanligt med ögonlocken stängda och gjorde egna musikvideor i huvudet. tänkte på dig. tänkte vardagligt. tänkte på oss. vårat. kom inte fram till mycket mer än en stoor fråga som jag aldrig någonsin kommer få svar på. men iaf, en stor suck la jag in och bytte låt på mp3:n, till våran låt vilket inte gjorde saken bättre, saknade dig bara ännu mer.
till veckan kommer en ny början starta. på ett annat sätt. ska bli intressant att se hur dom dagarna kommer se ut.
nepp! ska lägga mig i min underbara säng, ensam. eller...jag och mp3:n. dags för nya musikvideor inombords!



I'll not take shit from bitches. they can not make me lose.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka bloggar läser du? ps... din blogg äger, och har du gjort headern själv?

2011-05-12 @ 17:31:53
Postat av: LwowW

haha wow bruden! du är verkligen störtskön rakt igenom, du har kommenterat flera gånger och använt dig 2 olika namn på samma IP-nummer, bra jobbat! då vet man ju att du är oseriös kommenterare och fejkyy. samma fråga har du ställt flera gånger med.



men...jag vet att du gillar mig anyway eftersom du har tid att kommentera inläggen om hur mycket du bryr dig! puss cheyen :D

2011-05-12 @ 19:43:23
URL: http://louiseolssson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha jag tycker faktist lite allvarligt att du ska lägga ner Johan, eftersom han har tjej stadigt sen över 1 å ett halvt år tillbaka.

Och inte gillar jag att du gör inlägg i hans logg å tar bort å ringer till han hela tiden, särskilt inte sent om nätterna å bryter när man försöker sova. Så lägg ner han, han kommer aldrig bli någon annas än min :)

2011-05-17 @ 09:40:27
Postat av: LwowW

haha, har jag ens nämt ett förbannade namn på varken bloggen eller facebook eller? tycker det är skittöntigt att kommentera sånt över internet. Plus att det är väl fritt land och man får ha känslor för vem man vill eller? :D hihi, enkelt och sant bruden!

2011-05-18 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0