i get what i want

Vill bara informera också att jag har fått feriejobb ändå. I fjol var jag på sjukhuset och städade häcken av mig. så sökte även i år, pappsen är kontakten vettuuu, rätt tur att han ogg jobber på sickhouse! annars hade jag inte fått in nåra cash i fjol i plånkan. Alla som jobbat längre går såklart före så fick ett nej i början av året, men sen drog sig en ur så jag fick jobb till båda perioderna ist, är jätteglad som fan och gött att tjäna en drös med kosing. just i år får jag körkort, just i år blir jag myndig, just i år gör jag vafan jag vill morsan och farsan :))))
ses sjuklingar i 8 veckor i sommar! ni ska se mig svettas av att skura varenda golv, tvätta varenda vägg och detalj som finns på sjukhuset, i år IGEN.



Peace. jag.är kär. i en.kille.med söta.fräknisar.



Kommentarer
Postat av: Em

softa jobbet. vi kanske ses nåra veckor dåe!

2011-05-03 @ 18:16:20
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0