det är lätt att välja fel

var ute igår med brudsen. min sista gång att vara alkoholpåverkad innan Juli eftersom jag åker på operationen i morgon som sagt. Och jag hade kul ända till spöregnet kom, blev bara påmind om att jag är i Sverige. regniga Sverige :(
ahh det är rätt gött å va singel alltså, mycket kan hända och mycket Får hända. man är fri som en fågel. livet leker. lite drygt att jag missar årets examen och dom sista veckorna för terminen men vill verkligen bli klar med operationerna nu, och speciellt så det är klart till studenten nästa år. ska packa resväskan nu och lägga mig i tid. ni får jättegärna skicka sms så jag slipper ligga och vara uttråkad på sjukhuset, bara ligga och se tråkiga väggar.
ni är även väldigt dåliga på att kommentera bloggen vilket gör att det är tråkigare att blogga. hur tråkig och dålig den är, så glädjer det mig för det! ni som vågar stå för vem ni är när ni skriver är det som uppskattas :)

Chemical Vocations nya skiva hittade jag igår, sjukt bra och gick rakt in i hjärtat. finns dock inte att ta hem gratis än vilket gör att min resa i morgon känns längre. menmen, har jag klarat mig förut klarar jag mig nu :)
här bjuder jag på länken: Chemical Vocation 2011 ♥

ha det bra allihopa så ses vi! jobba hårt dom sista veckorna nu.
ville säga en sak till. jag blev kär i fel kille igen. det var tydligt!
så ni, bli aldrig kär. det gör så ont i slutändan när något går galet!


skitsaker som påverkar.

Kommentarer
Postat av: idis

lycka till sweetheart, love yaaaa :*

2011-05-16 @ 08:39:47
URL: http://idaessk.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken kille vart du kär i så att man inte gör misstag att falla för samma kille :S

2011-05-16 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0