dags igen...

jag vet. dålig uppdatering. ingen bryr sig, det blir inget stort för det. men ser ju att statistiken sjunker. mitt eget fel antar jag! men tiden bara rinner iväg och sommarn har närmat sig. tänkte tala om att i morgon åker jag 4 timmar nord-öst, Uppsala! åter igen dags för en operation. näsan och läppen som ni kanske förstår ><  sista "skönhetsoperationen" för hela mitt liv, sen återstår bara tänderna i käften nästa år sen slipper jag flera sjukhusbesök och se flera snygga narkosläkare som håller min hand innan jag går in i min egen värld. yepp! reser 5 till morgonen, kommer hem onsdag eller torsdag. wish me luck!

haha, ja ibland skrattar jag verkligen åt kommentarer som folk lägger på bloggen och speciellt när en försöker vara en annan :) menmen, jag blev peppad iaf! och tack för det...eller nåt. borde jag tacka? det var liksom en kommentar på ett aaasgammalt inlägg som en anonym hade kommenterat och frågat om jag var tsm med en kille, för länge sen. jag skrev ett svar, på samma inlägg(för länge sen). och Idag får jag svar tillbaka där personen inte är anonym längre och bloggnamnet står även under. man kan ju fråga sig om den personen bara skrev i dens bloggnamn så jag skulle tro att det var hon. men ganska tvek, jag vet ju vem tjejen är som har bloggen, hon är Torsbybo, kände min syrra a little bit back-in-time. men ah, jag vet inte vad jag ska tro. du har iaf en bra blogg. och har inte sett din IP-adress förut så vet ju inte om det var du som kommenterade så jag kan jämföra.



Myke Black-Talk All Night<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0