bara för jag gillar det mer än er, min dröm, kommer klara det galant på egen hand

kunde ha slutat med fingrarna i halsen idag, igen. matlusten är borta alldeles för mycket. min mage vill bara ha det söta. snart knappt det. är inte sugen på någonting. kan bero på mitt psykiska tillstånd för tillfället. stödet hemifrån som aldrig funnits finns inte nu heller, inte ens när jag behöver det som mest. får bara en massa press och påfrestande grejer. det var som en sa: ' ditt behov har inte tillfredställts, och det är kärleken' hon har så rätt så rätt. det har jag alltid sagt, jag är i behov av kärlek av mina närmsta vilket jag aldrig fått. min uppväxt bestod av hat, bråk, svek, konflikter dag som natt, helvetet själv men framför allt tårar. men jag försökte gå min egen väg, det har jag gjort hela min livstid, jag vill inte vara en av dom/er. ja, enligt psykologiboken är ju den yngsta medlemen i syskonskaran den som går sin egen väg och tar mer hand om sina egna handlingar. det är tydligt det! önskar man kunde ändra allt bara sådär men den chansen är så liten som en droppe i havet. cirka noll alltså. men jag tänker inte ödsla mer energi på något som aldrig kommer förändras, något jag aldrig får nån positiv mening i. vad jag än gör så blir det bara tvärtom än vad det borde. och hatar att ingen kan tro att drömmar, eller Mina drömmar kan gå i uppfyllelse. herregud, min högsta dröm är att åka, flytta till U.S.A. även spela in en film där för min dröm har varit sen jag varit liten att bli skådespelerska, i 2 olika slags filmer som att en roll är jag typ Linda Wallander, eller vara med i en Beck film, en kriminalfilm, typ. En annan roll är som i High School Musical, fast inte lika töntigt ungt liksom. men att det är en musikfilm. såna typer av filmer fast i Amerika. The Hills, som ni sett på MTV är också en favoritgrej. så Hollywood ser jag fram emot. älskar att resa, vill se andras kulturer, miljöer osv...så jag vill Först resa jorden runt, SEN bo i U.S.A och börja min karriär, då jag har massa av erfarenheter från andra länder och världsdelar jag rest i. hur svårt är det att uppfylla den drömmen? inte alls svårt, allt handlar bara om pengar och vilja. viljan finns definitivt, pengarna kommer att komma med åren. spargrisen är väl det första man försöka fylla med kosing. jag ska allt bevisa att jag kan om jag vill. har ju även släktingar i New Jersey så kan säkert få bo där ett tag, nu om så är. kanske kunde göra min APU där. vem vet? dom äger 2 stooora köpcenter så affärer kan jag iaf få stå i. allt är en början...så sluta nedvärdera mig och säga att det inte går.  bara för att alla inte gillar Hollywood lika mycket som mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0