slutkörd

satans i helvete va jfhiefeiuheuhe TRÖTT jag är! har sovit en kvart då och då inom 3 timmar HÖGST! sov hos ellen inatt och vi satt uppe och spelade kort till typ 8 på morgonen från 12 på kvälllen med en annan guy. asså fy va länge och dessutom körde vi bara ett kortspel, knackpoker. men whata hell vad jag har garvat dessa timmar. woho. kom hem för nån timme sen och ser att jag har massor att göra. ska fixa tvätten, diska, plocka mitt rum, dammtorka, dammsuga, läxhögen är hög som mount everest. tänk att jag ställde till det för mig själv så jag får träna på prov på lovet, inför resursvecka nästa vecka. ska bli sån lättnad när detta har fått ett sträck struket. har en sån press/stress inom mig när det blir så mycket och då är det knappt så man orkar ta tag i en grej.

här får ni en nytagen bild på mej idag efter jag klippte mej kortare. eller inte, only what it seems. kommer aldrig någonsin klippa av mej håret igen som jag en gång gjore. jag bah gjord så de såg ut så på denna bild, men den är iaf nytagen och såhär ser jag ut utan ett endaste sminkkorn på mig!

      
känner att dethär inlägget blev lika intressant som alla andra. sånt som ni älskar att läsa typ, eller inte. uh, suger på att blogga. men göre't för det är gött å skriva ibland vettu. oavsett om det är tråkigt eller intressant innehåll. 
men man bestämmer ju själv om man vill läsa
. ellerhuuuur (;

Kommentarer
Postat av: C

måste få säga att ja tycker du är så jävla gullig! :)

2011-04-03 @ 18:12:26
URL: http://camillapernefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0