om bara orken fanns...

resursveckan har börjat. mån-ons. ska dit i morrn och på onsdag. har EGENTLIGEN 5 prov att göra men ska gör 1 prov (Samhällskunskap, 63 fula frågor) och svara på frågor till en utläst bok som jag inte ens börjat läsa än. bra Srcoofe! men jag hittar inte boken, och det är faktiskt true. so true! men har läst lite på Wikipedia vad den handlar om så får utgå lite från det och ta lite hjälp av Inapina kanske ;)
Johan var här igår och plingade lite på guran. dock var inte min röst med igår, är så förkyld (i halsen bara?!) så är otroligt heees. så jag sjöng falskt hela tiden och mina stämband var totalt slut och trasiga. klarade ingen vanlig låt jag brukar sjunga vardagligen. sånt gör mig pissed. men när han var här insåg hur jävla lite jag spelar andra låtar på guran. jag kunde/körde precis samma som sist han var här. jag borde skämmas. men seriöst, jag orkar inge längre. jag tycker det är tråkigt nästan, eller nej men jag tycker allt låter enformigt det jag spelar. så kör bara på gammalt små truddilutter. får försöka bättra mig, så jag har något annat att visa tills nästa gång.
men kan bara njuta när jag hör våra stämmor sitta som smäck!

     
haha, kom på att det är faktiskt Johan som tagit denna bilden for a long time ago.
igga nylonsträngsgitarren, jag kör inte på den. kör vanligtvis på mina andra 2, stålsträngsgitarrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0