old good memories





seriöst, jag kan grina hjäl mej. det finns bara EN sak man kan sakna MEST, bara en sak som kan ligga först på listan, och på min är det min kära vän Sänipänimakeräni. Du kommer alltid vara det ska du veta. Finns ingen jag har så bra minnen med som med dig. älskar dig ut och in, från topp till tå. det har alltid varit vi, i vått och torrt.
jag kollar på alla jävla bilder av oss jämt och vad vi har gjort, obeskrivligt vad jag sakner't. du måste förstå att du är guld värd.


Allt typ försvann en gång, jag vill gärna ta igen det. men NÄR är frågan..?!

Kommentarer
Postat av: sänipänimäkeräni

din söta lilla fisplutt! :D okej, jag saknar våra skrattanfall och fitt-fisar-kvällar framför tvn. haha. kan vi inte resa bort en helg någonstans?

2011-03-03 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0