ny vecka igen, men inga nya möjligheter

....he-he, precis. jag har aldrig nya möjligheter typ.

men helgen var riktigt bra, eller lördan kanske jag ska påstå. lagfest med dam&herrlaget i badhuset/relaxen först. sen förfest å ut å 'röj' på torsby, haha röj? i våran lilla "stad". nämen det blir väl vad an själv gör det till. JoohSKILL hade det jättetrevligt också vad jag kunde se ;) me 2. men jag frös tårna och hälarna av mig i mina smutsiga converse. Kvällen slutade iaf med att jag gick hem (efter att ha legat själv i en lägenhet, värmt mig och snackat i telefon) alone kl 6 när ingen existerade längre på törge typ. Solen var ju bannemej påväg upp om den inte redan var det. minns inte. jag gick så fort jag kunde och har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, typ. men fastän vi bor i denna lilla arean så finns risken att bli överfallen och den tanken slog mig som vanligt när jag walkar ensam hem på vägen. så jag snurrade runt typ sådär hela tiden när jag gick och gick MITT i vägen för att ha lika långt till varje sida av vägen. jag andades sjukt högt och hade skräcken i ögonen. sen slog mig tanken att "tänk om det sitter en gubbe i min trappuppgång när jag nått mållinjen" men hade turen med mig och kom hem levande UTAN att möta ett fyllo. hävde i mig en hel stor läsk rakt på av törst och slut på energi. blev inte mycket sömn. farsan picked me up så tidigt som 09.13. fick alltså exakt 3 timmars sömn den natten och inge mer när jag kom hem till honom. yepp! såvarminlördag.


blev full.
hade skrattanfall tusen ggr om.
tog egopics med JoohSKILL.
käkade pommes med mild sås.
Vi spenderade kvällen även med Yesicka.
vi hade deeptalk med jobbiga, avundsjuka och töliga tjejer.
tog mej en funderare och insåg att livet inte alltid behöver vara så komplicerat. allt blir
så mycket lättare om man möter glada människor.
försökte fixa mej själv in på Idet.
fällde inga tårar denna gången. bara på insidan.

cheyen
, jag hoppas du inte slösar för mycket energi på mina problem utan att du tar tag i dina egna både för min och din egen skull. men om inte, ja då kan du gärna få se på andra bullar. men lär dig först att tänka innan du talar och vem du egentligen talar till. ditt liv blir varken lättare eller bättre av att du lägger näsan i blöt. inte om du är och gräver i mina problem i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0