nu var vi där igen

skönt att man slapp duscha ensam ikv då, fast rent tekniskt sätt så gjorde jag det ändå på nåt vis. även denna fettisdag. åt semmeltårta förut, njöt. är nervös inför provet i morgon som då innehåller 63 frågor, fattar ni hur länge det tar att läsa igenom alla frågor EN gång bara eller?! jag lovar att jag kan inte ens hälften av dom. men jag göra mitt bästa, som alltid :)


hörru
cheyen igen, jag är tamejfan en jävligt ärlig människa. jag vågar stå för mina konsekvenser, jag menar alltid det jag säger så länge man inte skämtsnackar. jag ljuger aldrig, nästan. isf bara då det är riktigt viktiga tillfällen. men lovar att det är sällan dom tillfällena dyker upp så att jag behöver.
yepp! jag är nog så ärlig man kan bli faktiskt. jag vill allas bästa. och faller inte för grupptryck.





nåra bilder från badhuset i lördags på lagfesten
som hamnade i JoohSKILLS kamera (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0