man hinner det som man vill hinna med, beroende på hur man prioriterar

japp! lättare sagt än gjort. jag får skämmas själv på dålig uppdatering, men skolan ligger faktiskt före på schemat för tillfället, har flera prov framöver. denna vecka bara Psykologi, på torsdag. så när det är gjort kan jag blogga och så. sen har jag varit i en depp-period, är mitt inne i den nu med, eller lite på utvägen kanske. att jag hamnade i den perioden beror kanske på att mensen var påväg, och sen kom. vad vet jag? svaret finns säkert i Psykologiboken. näehj. jag har fina grannar iaf, lämnar tillbax saker i tid & sååå! he-he nära men det är chill, Joel lånade bara en datasladd som jag har flertal av så det var inga problem.
Blev en sväng med en del av gänget till Sunne i min PärlA förut i solen :) i morrn kD med Lövet & maybe JoohSKILL. tandläkarn kl 12:50, glöm INTE DET LOUISE!
till helgen, gänghäng i bilen med en bira i handen kanske. det återstår att se.

plugg nu, sen natta kudden. Sleep Tight Ladies And Gentlemen. puss.

skrev inlägget snabbt och bara checkade av rakt sådär. men nu vet ni hur det ligger till.
depp-period alltså. slå upp det så förstår ni hur jag känner mig :) nej, ni ska inte tycka synd! bara förstå känslan.

          
                                         why so serious?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0