jag har åsikter, tankar och funderingar om mycket.

Att vilja ha ett fast förhållande är en sak, men att vara desperat av en människas närhet utan att vilja binda sig, vara beroende av någon, totaldesperat kan skapa problem för en själv. (typ dåligt rykte, om ni fortsätter läsa vad jag har att säga) Jag har mött en sådan person, som bara inte har dendär känslan att vara fast vid en utan måste ha "lite delar" (inte kroppsdelar i sig) utan känna av lite av olika människor personligheter/närkamper/delen på natten då man egentligen borde sova. Gillar flera "one-night-stand". såna personer ogillar jag när det syns/hörs om/märks så väl. att den personen i sig nästan "skryter" om det och uttycker sig tydligt om vilken sorts människokrets den tillhör. att man kan vilja ha så många på samma gång och gör allt och slingra sig runt till alla. jag vet inte hur en sån individ skapar det beteendet. det är sjukt hur man kan va så beroende av sexuellt umgänge för en kort stund och sen haka på nya. det äcklar mig, men visst. jag kan inte bestämma över andra att dom inte ska gå och sära benen för halva landet. men jag har bara min åsikt om vad jag tycker om sånt folk. säkert ingen som förstod mig, men jag tycker det är konstigt om ingen alls gör det. ni borde väl veta vad jag menar i högsta grad. har ni aldrig lärt känna såna? eller träffat på? eller pratat med någon som ni vet är så, eller säger det själv? jag har iaf. inte bara en. flera stycken.
jag kanske är en själv, eller inte. i så fall borde jag vara äcklad av mig själv vilket jag inte är. inte när det gäller vad jag gör utav mitt sexliv. men jag kan äckla mig själv på andra sätt. flera typer. men nu nog om detta!


JA! faktiskt så har jag läst ut typ hela Psykologiboken idag(frivilligt) började i skolan, läste hela vägen hem i bilen och när vi hämtade småsyskonen på skolan, och i minst 1 och en halv timme när jag kom hem.
som ni kanske inte vet så älskar jag att läsa om Biologi, Psykologi, varför vi är som vi är? Varför vi blir som vi blir? Vad som ligger bakom människan beteende, sjukdomar, sex, alkohol, droger janivetsånt. jag hatar ju att läsa, men när det finns tillgång till att läsa sånt så kan jag slå mig ner i soffan och läsa skallen av mig, frivilligt.
var sjukt intressant och visste väl att valet av att läsa kurserna Psykologi A och B var rätt val! 


            
                                                Peace Out ¥


Kommentarer
Postat av: Ina

De orden kunde lika gärna ha kommit från mig för jag har likadana funderingar också :p

Men tror man vinner i längden på att hålla ihop benen :D

2011-03-23 @ 11:03:09
Postat av: Anonym

haha de e bara för att du inte får dej nått

2011-04-02 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0