i lördags, det jag var så taggad inför

              
farmin skratter på alltså            jag och farbror  
å njuter av biran

är inte bröderna Olsson lika eller?!



som ni vet så var jag ju heltaggad inför dave, granevik osv. men det blev inte som tänkt. min värsta 'fylla' ever, var knappt full. hade fullt upp med annat. men kan säga att farmin hade förfest hemma, folk överallt på baksidan, livemusik från deras gamla band och andra folk med, det var väldigt trevligt. det bästa va att ståbasen kom hem igen :)))))) trevligt med mycket folk. men blev inge dave, typ inge fylla, inga skratt alls. det var som det var tvärt-om-dagen. allt vände åt fel håll. men då säger man aldriiig meer så kör man igen nån annan gång med bättre förtankar på hur det skulle kunna bli! kan glädja mig med att jag kom hem innan 3 för första gången på 2 år iaf och att jag fick en calzone dagen efter med köttfärs ist för röten skinka! (;

jag som ville köra på aLL iN i lördags :(

orkar inte lägga in bilder på alla folk



tänk på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0